دسته‌بندی نشده

۶ وسیله‌ی کاربردی برای آشپزخانه با قیمتی باورنکردنی!

۶ وسیله کاربردی برای آشپزخانه

وقتی صحبت از وسایل آشپزخانه می‌شود، به یاد یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی و سرویس پخت و پز می‌افتیم. این وسایل جزو ملزومات یک آشپزخانه هستند و نمی‌توان آشپزخانه‌ای را بدون هر کدام از آن‌ها تصور کرد. چرا که در آن صورت دیگر نمی‌شود به آنجا آشپزخانه گفت! با این حال در کنار وسایل ضروری آشپزخانه، لوازمی هستند که شاید ضروری نباشند، اما بسیار کاربردی‌اند. در این مطلب وسایلی را معرفی می‌کنیم که علاوه بر کاربردی بودن، قیمت بسیار مناسبی دارند و به همین علت حیف است که در آشپزخانه‌‌تان این وسایل را نداشته باشید.

 

تکه ابر همه کاره

اعضای خانواده، هر چقدر که به بهداشت و نظافت اتاق‌ها و کل خانه اهمیت می‌دهند، قطعا چند برابر بیشتر به بهداشت و تمیزی آشپزخانه اهمیت می‌دهند. از آنجا که آشپزخانه محل نگهداری مواد غذایی، پخت و پز و صرف غذاست، پاکیزه بودن آنجا بسیار مهم می‌شود. کوچکترین رد کثیفی باید در اسرع وقت پاک شود و ظرف‌های نشسته زمان زیادی را نباید در سینک ظرفشویی بمانند. 

این تکه‌ابر جادویی که از جنس نانوست، دشمن لکه‌های چربی و آلودگی‌ به شمار می‌رود و به راحتی هر ردی را پاک می‌کند. ابر جادوئی مجیک بدون نیاز به هیچ‌گونه مواد شوینده و تنها با مقدار کمی آب، سطوح مورد نظرتان را به راحتی تمیز می‌کند و به هیچ عنوان خطوط و لکه‌ای برجای نمی‌گذارد. ابر جادویی مجیک دارای دوام مناسبی است و کیفیت اولیه آنها تا مدت‌ها پس از استفاده حفظ خواهد شد. «خرید ابر جادویی»

 

درپوش‌های یکبار مصرف

حتما تا حالا برایتان پیش آمده که یخچالتان بوی نامطبوعی گرفته باشد. یا در مقابل، غذایی را که برای مدتی در یخچال بوده، می‌خواستید بخورید اما می‌بینید تغییری در مزه و بوی آن غذا ایجاد شده است و قابل خوردن نیست. استفاده از یک درپوش برای ظرف‌های غذایی که در یخچال می‌گذارید، جلوی تمام این اتفاقات را می‌گیرد. با توجه به قیمت فوق العاده‌ای که این محصول دارد، به شدت خرید آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای خرید درپوش یکبار مصرف، اینجا کلیک کنید.

 

گردوشکن

مصرف گردو به طور کلی می‌تواند به بهبود و حفظ سلامت عمومی کمک کند. این میوه‌ی خشک دارای خواص ضد التهابی، ضد اکسیدانی، ضد عفونی، ضد ویروسی و ضد قارچی است. مصرف منظم گردو به کاهش خطر بیماری‌های قلبی و عروقی، کاهش ریسک دیابت، کاهش التهابات مزمن، بهبود کارکرد مغز، تقویت سیستم ایمنی، حفظ سلامت استخوان‌ها، بهبود سلامت پوست و مو، کاهش خطر بیماری‌های مزمن مانند سرطان و بیماری‌های مرتبط با پیری و حفظ سلامت تناسلی کمک می‌کند. سبک زندگی مدرن که آپارتمان‌نشینی جزو مهم‌ترین نمودهای آن است، ممکن است باعث ایجاد موانعی در مصرف روزانه‌ی گردو شود. برای مثال شکستن گردو ممکن است سر و صدا ایجاد کند و شما ناخواسته باعث اذیت و آزار همسایه‌ها شوید. به همین خاطر داشتن یک گردوشکن در آشپزخانه می‌تواند دوای درد شما باشد.

 

پوره‌کن سیب‌زمینی

پوره‌کن سیب زمینی پوره ای صاف و یکدست به شما می‌دهد. له کردن سیب زمینی با چنگال یا گوشت‌کوب دستی ممکن است باعث ایجاد توده‌های ناخوشایند در پوره شود. پوره‌کن سیب زمینی برای له کردن انواع سبزیجات پخته شده مانند هویج، کدو و کلم نیز قابل استفاده است. با توجه به قیمت ارزان این محصول، خرید آن را به شما توصیه می‌کنیم. «خرید پوره‌کن سیب‌زمینی از نایت‌لند»

 

نم‌گیر

 

نمگیر ظروف، وسیله‌ای کاربردی و مفید در آشپزخانه است که برای خشک کردن ظروف شسته شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله از جنس‌های مختلفی مانند پارچه، میکروفایبر و سیلیکون ساخته می‌شود و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به بازار عرضه می‌شود. استفاده از نمگیر ظروف، راهی ساده و آسان برای خشک کردن ظروف و جلوگیری از رشد میکروب‌ها و قارچ‌ها است.

 

فندک

فندک آشپزخانه وسیله‌ای ساده و کاربردی است که برای روشن کردن شعله‌های اجاق گاز، فر، بخاری و شومینه استفاده می‌شود. با توجه به اینکه فندک آشپزخانه طول عمر بالایی دارد و می‌توان مخزن گاز آن را شارژ کرد، خرید مقرون به صرفه‌ای محصوب می‌شود که برای هر آشپزخانه‌ای ضروری‌ست.  برای خرید فندک آشپزخانه با قیمت مناسب، می‌توانید صفحه‌ی این محصول را در نایت‌لند ببینید و برای خرید آن اقدام کنید. 

 

تلاش کردیم در این مطلب وسایل کاربردی‌ای که شاید به چشم نیایند اما بسیار کارراه‌انداز هستن را به شما معرفی کنیم. امیدواریم از خواندن این مطلب استفاده کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *