با ما در تماس باشید

ارتباط با ما

  • 09933944266
  • تلگرام
  • ایمیل :‌nightland@gmail.com

فروشگاه نایت لند

میدان شیخ‌بهائی، برج صدف، واحد۴۹

در فضای مجازی مارا دنبال کنید

فروشگاه اینترنتی نایت لند

هر کسب و کاری، علاوه بر دارایی‌های فیزیکی و مادی، به دارایی‌های معنوی هم نیاز داره. چیزایی مثل مشتریان وفادار، تامین‌کننده‌های با نفوذ، بانک اطلاعاتی تجارتی و ... . یکی از این دارایی‌ها داشتن اعتباره. معتبر بودن، هویت نایت‌لنده.
 
نایت‌لند بزرگترین واردکننده‌ی محصولات کاربردیه و این لقب رو الکی‌الکی به دست نیاورده. صاحبین نایت‌لند جزو قدیمیای بازارن و بین اهالی بازار حسابی معتبرن. به قول معروف بازاریا حاضرن سرشون قسم بخورن.
 
وقتی صاحبین نایت‌لند تصمیم گرفتن اون اعتبار رو به فضای مجازی و اکوسیستم دیجیتال هم منتقل کنن و بازارشون رو گسترش بدن، نایت‌لند متولد شد! فروشگاه اینترنتی‌ای که همه‌جور محصولی داخلش پیدا میشه. بعیده به چیزی نیاز داشته باشی و به نایت‌لند سر بزنی اما دست‌خالی ازش بیرون بری! علاوه بر تنوع محصولات، فروش محصولات با قیمت مناسب و کیفیت خوب جزو خطوط قرمز نایت‌لنده. نایت‌لند سعی می‌کنه به مناسبت‌های مختلف با در نظر گرفتن تخفیف‌های استثنایی مشتریاش رو غافل‌گیر کنه‌. در کنار این موارد نایت‌لند به پشتیبانی ۲۴ ساعته، ارسال به سراسر ایران در کم‌ترین زمان ممکن، امکان تعویض و مرجوعی کالا متعهده و این موارد رو جزو وظایف خودش می‌دونه.