دسته‌بندی نشده

۶ وسیله ضروری برای هر مرد، که در کمد خود باید داشته باشد!

۶ وسیله ضروری برای هر مرد

فرقی نمی‌کند اهل مد باشید یا نه، داشتن چند وسیله‌ی ضروری در کمد لباس‌تان می‌تواند کارها را برایتان آسان‌تر کند و باعث شود همیشه آماده‌ی هر موقعیتی باشید. این وسایل نه تنها به ظاهر شما آراستگی می‌بخشند، بلکه در بسیاری از مواقع به کمک‌تان می‌آیند. در این مقاله به معرفی ۶ وسیله ضروری برای هر مرد می‌پردازیم که داشتن آن‌ها علاوه بر بهبود تصویر شما در نگاه دیگران، موجب افزایش کیفیت زندگی و ایجاد نظم در زندگی‌تان می‌شود.

 

۱. کیف پول باکیفیت و شکیل

کیف پول اولین چیزی است که هنگام خارج شدن از خانه همراه خود برمی‌داریم. همچنین اولین تصویری است که در هنگام پرداخت یا نشان دادن مدارک به دیگران ارائه می‌دهیم. انتخاب یک کیف پول باکیفیت نه تنها نشان‌دهنده‌ی شخصیت شماست، بلکه از کارت‌های اعتباری، پول نقد و مدارک‌تان نیز به خوبی محافظت می‌کند. کیف پول خود را مانند یک همراه همیشگی در نظر بگیرید که قرار است سال‌ها از آن استفاده کنید. پس بهتر است از چرم طبیعی یا مواد باکیفیت دیگر ساخته شده باشد واز دوخت و طراحی جذابی برخوردار باشد. رنگ کیف پول را با توجه به استایل و سلیقه‌ی خود انتخاب کنید، اما به خاطر داشته باشید که رنگ‌های خنثی مانند مشکی یا قهوه‌ای با اکثر لباس‌ها همخوانی دارند.

با توجه به اینکه امروزه کاربرد پول نقد بسیار کم شده است، جاکارتی‌ها به عنوان جایگزین کیف پول سر برآورده‌اند. یک جاکارتی‌ حجم کمتری نسبت به کیف پول اشغال می‌کند و به همین خاطر شاید جابه‌جایی آن برای مردها راحت‌تر باشد، چرا که در صورت به همراه نداشتن کیف یا کوله، حجم و تعداد جیب‌هایشان محدود است. با این حال، عموما جاکارتی‌ها جلوه‌ی ظاهری مطلوبی که کیف پول‌ها دارند را نمی‌توانند خلق کنند و رسمی نیستند. اما خب در بعضی مواقع می‌توانند گزینه‌ی مناسبی به شمار بیایند.

“خرید جاکارتی از نایت‌لند”

 

۲. ریش‌تراش کارآمد

فرقی نمی‌کند ته‌ریش داشته باشید یا هر روز صبح و قبل از بیرون رفتن از خانه صورت خود را به طور کامل اصلاح کنید؛ در هر صورت داشتن یک ریش‌تراش کارآمد برای هر مردی ضروری است. انتخاب ریش‌تراش مناسب به نوع پوست و عادت‌های اصلاح فرد بستگی دارد. اگر شما پوست حساسی دارید، به دنبال ریش‌تراش‌هایی باشید که تیغه‌ی ضد حساسیت داشته باشند. برای اصلاح سریع در طول سفر، ریش‌تراش‌های شارژی انتخاب مناسبی هستند. همچنین داشتن یک ست کامل از لوازم جانبی ریش‌تراش مانند روغن، برس تمیزکننده و تیغه‌های یدکی می‌تواند به طول عمر دستگاه شما کمک کند. برای خرید ماشین اصلاح اینجا کلیک کنید.

 

۳. ماگ شیک و کاربردی

در طول روز بارها پیش می‌آید که نیاز دارید یک نوشیدنی گرم یا سرد بنوشید. همراه داشتن یک ماگ باکیفیت وخوش‌دست، این کار را برایتان آسان‌تر می‌کند و دیگر نیازی نیست از لیوان‌های کاغذی یا پلاستیکی یک‌بار مصرف استفاده کنید. ماگ‌های استیل ضدزنگ گزینه‌های بادوام و قابل شستشو هستند که به حفظ دمای نوشیدنی شما کمک می‌کنند. اگر به نوشیدن قهوه‌ی بیرون از خانه عادت دارید، داشتن یک ماگ همراه می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه و کاهش ضایعات شود. 

“خرید ماگ از فروشگاه نایت‌لند”

 

۴. اتوی بخار باکیفیت

حتما تا به حال در موقعیتی بوده‌اید که چروک‌های روی لباس یک شخص توجه‌تان را جلب کند. قطعا شما هم مانند تمام کسانی که به ظاهر خودشان اهمیت می‌دهند، دوست ندارید به جای آن شخص باشید و انگشت‌نما شوید. چروک‌خوردگی لباس، می‌تواند ظاهرتان را نامرتب و بی‌دقت نشان دهد. داشتن یک اتوی بخار باکیفیت به شما کمک می‌کند تا همیشه لباس‌های صاف و مرتب داشته باشید. اتوهای بخار با قابلیت تنظیم دما، برای انواع پارچه‌ها مناسب هستند و از آسیب دیدن لباس‌ها جلوگیری می‌کنند.  فرقی نمی‌کند خودتان لباس‌هایتان را اتو می‌زنید یا از خدمات خشکشویی استفاده می‌کنید، داشتن یک اتوی خانگی که در دسترس باشد، به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز، لباس‌هایتان را به سرعت اتو کنید و دیگر نگران تاخیر نباشید. پیشنهاد ما به شما «اتو برقی آبپاش» است که علاوه بر زیبایی، فضای کمی از کمدتان را هم اشغال می‌کند.

 

۵. چتر تاشو، بادوام و باکلاس

وقتی که برای تمام روز خود برنامه‌ریزی کرده‌اید و باید به کلی کار عقب‌مانده رسیدگی کنید، بارش ناگهانی باران می‌تواند برنامه‌ی شما را به هم بریزد و لباس‌هایتان را خیس کند. داشتن یک چتر تاشو و بادوام در کمد لباس‌تان، می‌تواند در این مواقع نجات‌دهنده باشد. چترهای تاشو به راحتی در کیف یا کوله پشتی جای می‌گیرند و وزن زیادی ندارند. هنگام انتخاب چتر به جنس پارچه، استحکام بدنه و باز و بسته شدن راحت آن دقت کنید.

شاید تعداد روزهایی که نیازمند استفاده از چتر شویم، خیلی زیاد نباشد. اما با این‌حال این وسیله‌ی کاربردی در مواقع حساس به کمک‌مان خواهد آمد. به همین خاطر بهتر است هر مردی این وسیله را در کمد خود داشته باشد. برای خرید چتر، به این صفحه مراجعه کنید.

 

۶. عطر و اسپری خوشبوکننده

عطر و اسپری خوشبوکننده، به خوش‌بو ماندن در طول روز کمک می‌کنند. رایحه‌ای خاص و به یادماندنی،  هویتی ماندگار و اثرگذار را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای انتخاب عطر مناسب می‌توانید به این نکته توجه کنید که رایحه‌های خنک و ملایم برای فصول گرم سال و رایحه‌های گرم و شیرین‌تر برای فصول سرد مناسب‌تر هستند. البته انتخاب عطر، تا حد زیادی به سلیقه‌ی شخصی بستگی دارد. سعی کنید عطری را انتخاب کنید که با شخصیت و استایل شما همخوانی داشته باشد و در استفاده از آن زیاده‌روی نکنید.

 

نتیجه‌گیری

این لیست ۶ وسیله‌ی ضروری برای هر مرد بود که داشتن آن‌ها در کمد لباس می‌تواند در مدیریت زندگی روزمره، حفظ ظاهر آراسته و افزایش اعتماد به نفس کمک کند. پس به کمد لباس خود نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که این وسایل را در اختیار دارید. با داشتن این همراهان کوچک اما کارآمد، می‌توانید برای هر چالشی آماده باشید و از هر موقعیتی به بهترین شکل استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *