دوربین وایرلس مگنتی مدل A9

ویژگی‌ها

وزن 0,300 کیلوگرم
کیفیت تصویر

5 مگاپیکسل

دقت صفحه نمایش

۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD

سایز صفحه نمایش

۱.۵ اینچ

کارت حافظه

microSD

نوع حسگر

CCD

درگاه‌های ارتباطی

Wi-Fi

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

تومان350.000

18 People watching this product now!
  • Pick up from the Woodmart Store

To pick up today

Free

  • Courier delivery

Our courier will deliver to the specified address

2-3 Days

Free

  • DHL Courier delivery

DHL courier will deliver to the specified address

2-3 Days

Free

  • Warranty 1 year
  • Free 30-Day returns

Payment Methods:

آیا به دنبال راهکاری برای نظارت هوشمندانه و موثر بر محیط خود هستید؟ با دوربین وایرلس مگنتی A9، تجربه‌ای متفاوت از نظارت بر محیط را به دست آورید. این دوربین شارژی وایرلس با کیفیت تصویر 5 مگاپیکسل، تمامی جزئیات را با وضوح بالا ثبت می‌کند، حتی در شرایط نور کم و شب.

ویژگی‌های برجسته دوربین وایرلس مگنتی A9

1. کیفیت تصویر عالی دوربین وایرلس مگنتی A9 با کیفیت تصویر 5 مگاپیکسل، تصاویر و ویدیوهایی با وضوح بالا را به شما ارائه می‌دهد. این ویژگی به شما اطمینان می‌دهد که حتی کوچک‌ترین جزئیات را نیز از دست نخواهید داد.

2. دید در شب تا 5 متر با فناوری دید در شب، دوربین A9 قادر است تا در تاریکی مطلق تا فاصله 5 متر را پوشش دهد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا حتی در شبانگاه‌ها و شرایط نوری ضعیف، نظارت دقیقی داشته باشید.

3. پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگابایت این دوربین با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگابایت، به شما امکان می‌دهد تا تعداد زیادی ویدیو و عکس را ذخیره کنید و در هر زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

4. قابلیت شارژ با پاوربانک و شارژر دوربین A9 با قابلیت شارژ از طریق پاوربانک و شارژر، نگرانی شما از تمام شدن باتری را برطرف می‌کند. این ویژگی به شما اطمینان می‌دهد که همیشه آماده به کار خواهید بود.

5. مشاهده آنلاین با تلفن همراه با نصب نرم‌افزار مخصوص بر روی موبایل، می‌توانید ویدیوهای ضبط شده را به صورت زنده و از راه دور مشاهده کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد که در هر زمان و مکانی، وضعیت محیط نظارت شده را بررسی کنید.

6. زاویه دید 150 درجه‌ای زاویه دید گسترده 150 درجه‌ای دوربین، به شما امکان می‌دهد تا تمامی زوایای محیط را پوشش دهید و هیچ جزئیاتی از دست نرود.

مزایای استفاده از دوربین وایرلس مگنتی A9

1. نظارت بی‌وقفه با قابلیت دید در شب و کیفیت تصویر بالا، دوربین A9 به شما اطمینان می‌دهد که همیشه نظارت دقیقی بر محیط خود دارید.

2. ذخیره‌سازی مطمئن پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگابایت، نیاز به پاک کردن مداوم حافظه را برطرف می‌کند و شما می‌توانید تمامی ویدیوها و عکس‌های خود را برای مدت طولانی ذخیره کنید.

3. حمل و نقل آسان ابعاد کوچک و وزن سبک دوربین A9، امکان حمل و نقل آسان و استفاده در مکان‌های مختلف را فراهم می‌کند.

4. همیشه آماده به کار با قابلیت شارژ از طریق پاوربانک، دوربین شما همیشه آماده به کار خواهد بود و نیازی به نگرانی از تمام شدن باتری نخواهید داشت.

 

مشخصات دوربین مگنتی مدل A9

 

کشور چین سازنده این محصول میباشد.نایت لند با حذف واسطه ها این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به بهترین کیفیت و کمترین قیمت محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.همچنین تنوع محصولات در نایت لند بسیار بالاست و شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه نایت لند محصول مورد نظر خودتان را انتخاب و خریداری کنید.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین وایرلس مگنتی مدل A9”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *