ترازو دیجیتال آشپزخانه مدل SF-400

ویژگی‌ها

قابلیت اندازه گیری

گرم ، اونس

نحوه تنظیم

اتوماتیک

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

ناموجود

تومان171.675

ناموجود

18 People watching this product now!
  • Pick up from the Woodmart Store

To pick up today

Free

  • Courier delivery

Our courier will deliver to the specified address

2-3 Days

Free

  • DHL Courier delivery

DHL courier will deliver to the specified address

2-3 Days

Free

  • Warranty 1 year
  • Free 30-Day returns

Payment Methods:

در هر آشپزخانه ای حتما نیاز به یک ترازو هست.این ترازو با دقت یک گرم و اندازه گیری حداکثر 10 کیلوگرم به شما در آشپزخانه کمک میکند تا بتوانید خیلی سریع چیزهایی را که میخواهید وزن کشی کنید.ترازوی آشپزخانه الکترونیک مدل SF-400 از جنس پلاستیک فشرده بوده که ضمن حفظ ظاهری زیبا برای دستگاه موجب می گردد تا استحکام و مقاومت بالایی برای آن پدید آید.

از دیگر ویژگی‌های‌ آن می‌توان به دقت اندازه گیری 1 گرم آن اشاره نمود و این به معنای اطمینان از کارایی محصول است. روی دستگاه یک نمایشگر برای نشان دادن وزن و سه دکمه قرار داده شده است. از قابلیت‌های این ترازو، امکان تبدیل وزن به اونس و گرم است. به عبارت دیگر شما می‌توانید وزن را بر اساس اونس و گرم روی ترازو ببینید و تبدیل آن با استفاده از دکمه MODE انجام می‌پذیرد. دکمه TARE نیز برای صفر کردن ترازو است. همچنین قابلیت خاموش شدن خودکار را هم دارد و در صورتی که مدت کوتاهی بدون استفاده باشد، به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود تا میزان انرژی کمتری را مصرف کند و عمر طولانی‌تر هم داشته باشد.در جعبه محصول دو عدد باتری با کیفیت نیز موجود میباشد تا با استفاده از آنها ترازو خود را روشن کنید.
فروشگاه نایت لند با حذف واسطه ها این بستر را برای شما فراهم کرده تا بتوانید با بهترین کیفیت و کمترین قیمت محصول مورد نظر خود را تهیه و استفاده کنید.برای دیدن محصولات دیگر ، میتوانید به فروشگاه نایت لند بروید و خرید خود را انجام دهید.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترازو دیجیتال آشپزخانه مدل SF-400”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *