شورت مردانه مدل نیم پا کد avn01 مجموعه 6 عددی

*توجه*: سایز ‌XXL موجود است.

ویژگی‌ها

وزن 0,400 کیلوگرم
جنس

نخ

فرم شورت و لباس پایین‌تنه

پادار

طرح

ساده

نگهداری

این محصول به دلیل جنس پنبه ای که دارد توصیه می شود با آب ولرم و مواد شستشو کننده با انزیم ضعیف شسته شود تا لطافت پارچه حفظ شود.

کشور تولید کننده

ایران

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

تومان273.000

17 People watching this product now!
  • Pick up from the Woodmart Store

To pick up today

Free

  • Courier delivery

Our courier will deliver to the specified address

2-3 Days

Free

  • DHL Courier delivery

DHL courier will deliver to the specified address

2-3 Days

Free

  • Warranty 1 year
  • Free 30-Day returns

Payment Methods:

لباس‌ زیر مردانه از جمله پوشاک بسیار حساس و مهم است که در هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد. شورت‌ها در طول شبانه روز به عنوان لایه اصلی پوششی بوده که مستقیما با پوست بدن در تماس است از همین رو اگر از محصول بی‌کیفیت استفاده کنید ممکن است که دچار بیماری‌های پوستی و آلرژی شوید. این محصول از جنس نخی بوده که یکی از با کیفیت‌ترین الیاف طبیعی است، نخ خاصیت تنفس‌پذیر دارد و دمای بدن را کنترل می‌کند. این جنس پارچه، به خوبی رطوبت را جذب کرده و مانع از بروز و رشد قارچ خواهد شد. اگر می‌خواهید در طول روز و برای انجام فعالیت‌های مختلف مثل دویدن، پیاده‌روی، ورزش، راه رفتن و … راحت باشید، حتماً سعی کنید هر مدل شورت مردانه‌ای را که انتخاب می‌کنید، کاملاً متناسب و سایز شما باشد. به دلیل جنس پنبه ای این محصول توصیه می شود با آب ولرم و مواد شستشو کننده با آنزیم ضعیف شسته شود تا لطافت پارچه حفظ شود.
توضیحات سایز شورت مردانه مدل نیم پا
همچنین به دلیل وجود لایه سفید بهداشتی ، باعث جلوگیری از رشد باکتری و قارچ در هنگام تعریق می شود و تراکم مناسب پارچه این شورت باعث شده تا برای تمام فصول به ویژه تابستان مناسب باشد.
کشور عزیزمان ایران تولید کننده این محصول است. نایت لند با حذف واسطه ها این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به بهترین کیفیت و کمترین قیمت محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.همچنین تنوع محصولات در نایت لند بسیار بالاست و شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه نایت لند محصول مورد نظر خودتان را انتخاب و خریداری کنید.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شورت مردانه مدل نیم پا کد avn01 مجموعه 6 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *